Thu. Sep 29th, 2022

Controleer uw kennis van Google Display Ads voordat u het certificeringsexamen aflegt. Antwoorden staan hier.

1. Wat zijn de twee belangrijkste advertentie-indelingen voor display-advertentiecampagnes van Google? Selecteer alle juiste antwoorden

Zoekadvertenties

Geüploade advertenties

Social media-advertenties

Responsieve display-advertenties

2. Wat zijn de voordelen van responsieve display-advertenties? Selecteer alle juiste antwoorden

Eenvoud

Automatisering

Beheer

Bereik

3. Met geüploade advertenties hebben adverteerders toegang tot meer advertentievoorraad dan met responsieve display-advertenties.

Waar

Niet waar

4. Adverteren via Google Ads begint met het maken van campagnes op basis van uw bedrijfsdoelen. Welk campagnetype zou u kiezen voor de volgende situaties?

Deze advertenties worden weergegeven naast de zoekresultaten van Google en op andere Google-partnersites, zoals YouTube, wanneer mensen zoeken naar de producten of services die u aanbiedt.

Deze advertenties stimuleren betrokkenheid, app-installaties en in-app-aankopen. Ze worden weergegeven in het zoeknetwerk van Google, in het Google Display Netwerk, op Google Play en op YouTube.

Deze advertenties worden afzonderlijk of in andere streaming-videocontent weergegeven op YouTube en in het Google Display Netwerk.

Deze advertenties promoten uw producten door gebruikers gedetailleerde informatie te bieden over wat u verkoopt. Ze worden weergegeven op Google Shopping en naast zoekresultaten.

Video

Zoeknetwerk

Shopping

Universele app

5. Hoe kan Google Ads u helpen om uw bedrijfsdoelen te behalen?

Door naamsbekendheid op te bouwen voor uw merk

Door de online, fysieke en telefonische verkoop te stimuleren

Door de overweging van uw producten en services te beïnvloeden

Alle bovenstaande

6. Wat zijn de drie belangrijkste automatiseringsonderdelen van Slimme display-campagnes?

Selecteer alle juiste antwoorden

Automatisch bieden

Automatische conversies

Automatisch advertentiemateriaal

Automatische targeting

7.  Wat is geen component van de waardepropositie van display-advertenties van Google?

Intentie

Machine learning

Prestaties

Zoeken

8. Zoek bij elke automatische biedstrategie het juiste campagnedoel.

Doel-ROAS

Klikken maximaliseren

Doelvertoningspercentage

Doel-CPA

Verkeer

Conversies

Zichtbaarheid

Opbrengst

9.  Wat is een van de belangrijkste voordelen van automatisch bieden in Google Ads?

Bieden tijdens de veiling

Dagbudget beheersen

Bieden op basis van vertoningspercentage

Bieden op basis van gebruikers-ID

10.  Welke drie marketingdoelen kunnen worden bereikt met targeting van display-advertenties van Google? Selecteer alle juiste antwoorden

Naamsbekendheid opbouwen

Actie stimuleren

Zorgen voor populariteit

Productoverweging beïnvloeden

11. Welke twee soorten remarketing kunnen worden gebruikt voor display-advertenties van Google? Selecteer alle juiste antwoorden

Aangepaste remarketing

Dynamische remarketing

E-mailremarketing

Standaardremarketing

12. Welke targetingoptie is het beste om merkbekendheid te bereiken?

Affiniteit

Aangepaste intentie

In-market

Remarketing

13. Welke targetingoptie is het beste om de productoverweging te beïnvloeden?

Aangepaste affiniteit

Aangepaste intentie

Demografie

Remarketing

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.